Tenger gyümölcsei

Ma már bárhol kaphatunk kagylót, rákot, tintahalat mégis sokan idegenkednek tőlük. Aki szereti a halat, annak ezek a halízű ”herkentyűk” sem valószínű, hogy gondot okoznának. Ha kicsit többet fogyasztanánk belőlük, a húsfélékből pedig kevesebbet, nagyot lépnénk előre az egészségünk megőrzése tekintetében. De mitől olyan egészségesek a tenger gyümölcsei? A halhoz hasonlóan magas fehérjetartalom (17-20%), minimális zsírtartalom (csupán néhány százalék).Több olyan létfontosságú ásványi anyag van bennük, amelyeket másból nehéz beszerezni. Immunrendszer erősítő Idegrendszert védő Potencianövelő hatás Legegyszerűbben és legegészségesebb formában hogy tudjuk beszerezni? Kagyló üvegben, többféle ízben (natúr sós lé, natúr enyhén ecetes lé, paradicsomos szószban, stb.). Teljes kiőrlésű kenyérrel és… Tovább is van, mondjam még?

Elég C-vitamin van a szervezetedben?

Sok friss gyümölcs és zöldség a C-vitamin természetes forrása. A világ legtermészetesebb dolgai közé tartozik, hogy C-vitamint szinte bárhol és viszonylag olcsón vásárolhatunk. Elképzelni is nehéz, hogy e vegyület hiánya mekkora problémákat okozott a múltban.Hiánybetegsége a skorbut, jellegzetes tüneteivel, a C-vitamint nélkülöző táplálkozás során alakul ki. Bár megfigyelték, hogy főleg friss zöldségek, gyümölcsök fogyasztásával a skorbut megelőzhető, a hatóanyag azonosítása a huszadik század harmincas évekig váratott magára. C-vitaminNélkülözhetetlen az immunrendszer normális működéséhez, egyes hormonok szintéziséhez. Gyorsítja a sebek gyógyulását, erősíti az immunrendszert, növeli a vasfelvevő képességet. Legjobb források: a zöldpaprika, a paradicsom, a saláta- és zöldségfélék, a friss gyümölcsök.Javasolt napi… Tovább is van, mondjam még?

Búzafűlé kúra

Búza füle? Nem! Búzafűlé! A közhelyszótárból: Mindannyiunk számára fontos, hogy egészségesen éljünk, táplálkozzunk és hogy megelőzzük ami megelőzhető. A szárba szökkenő, zsenge, zöld tönkölybúza frissen préselt leve az élő ételek kiválósága és mint kiegészítő kezelés is hatékonynak bizonyult világszerte a krónikus- és daganatos betegségek terén! A búzafűlé a benne található mikrotápanyagok gazdag tárházának köszönhetően erőteljes roboráló hatással rendelkezik és segíti a szervezet felépítő folyamatait, a gyulladások felszámolását, a sejtek jobb oxigén- és tápanyagellátását, az immunrendszer megfelelő működését. Antioxidánsai- és különleges védőfaktorai (SOD, P4D1) gátolják az öregedési folyamatokat sejtszinten és védik a genetikai állományt, ezáltal képesek csökkenteni a kóros sejtburjánzások kialakulását.… Tovább is van, mondjam még?

Tippek az egészséges étrend összeállításához

Néhány élelmiszer- és ételjavaslat az egészséges étrend összeállításához.Az egészséges táplálkozás nem szigorú táplálkozási filozófiát jelent, és nem is arról szól, hogyan maradjunk hihetetlenül vékonyak, vagy hogyan mondjunk le minden olyan ételről, amit szeretünk. Sokkal inkább arról kell, hogy szóljon, hogy hogyan érezzük magunkat felszabadultnak, és sokkal energikusabbnak, és hogyan maradjunk a lehető legegészségesebbek, ami némely egyszerű táplálkozástani alap elsajátításával, és alkalmazásával megvalósítható. Az egészséges étkezés ott kezdődik, hogy megtanulunk okosan enni – ez nemcsak azt jelenti, hogy mit eszel, hanem azt is, hogy hogyan. Az ételeid kiválasztásával csökkentheted a betegségek kialakulásának kockázatát, úgy mint a szívbetegség, rák, vagy diabétesz, és… Tovább is van, mondjam még?

5 érv a biotermékek mellett

Kétségtelen, hogy az ember egészsége közvetlenül függ attól, hogy milyen környezetben él, milyen élelmiszereket és milyen vizet fogyaszt. Ez természetesen függ attól is, hogy milyen a talaj, ahol a zöldségeket, gyümölcsöket termesztik, valamint attól is, hogy mivel kezelik ezeket a terméseket, hiszen ez határozza meg a gyümölcs-, zöldség- és gabonafélék egészségügyi tulajdonságait. A biotermékek fogyasztása folyamatosan növekedik, de még sokan kételkednek abban, hogy valóban jobb minőségűek, egészségesebbek-e, mint hagyományos társaik.Bár áruk sokszor kétszer-háromszor annyi, ez nem mindig biztosíték a jobb választásra. Lássuk, melyek a legfontosabb tapasztalatok, amelyek a kutatások során kiderültek. 1. Magasabb vitamintartalomA biozöldségek és gyümölcsök vitamintartalma magasabb, mint hagyományos… Tovább is van, mondjam még?

Az egészséges táplálkozás 12 pontja

Egészségmegőrzés, gyógyulás, fogyás az EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS segítségével.Az egészséges táplálkozás témájában is nagyon sok – akár egymással ellentétes – tanácsot, szabályt találhatunk, és ember legyen a talpán, aki ezek között igazán ki tud igazodni. Mindenki szeretne egészségesen élni és táplálkozni, azonban konkrét tanácsok nélkül ez bizony nehezen sikerülhet, hiszen nem lehet mindenki képzett egészségügyi szakember. Az egészséges táplálkozáshoz egy tizenkét pontos segítség: 1. pontMinél változatosabban, minél többféle élelmiszerből, különböző ételkészítési módok felhasználásával állítsuk össze étrendünket. Ne ragaszkodjunk a megszokotthoz, ízleljünk meg más ételeket is, kipróbálás után mondjunk csak véleményt, ne legyenek előítéleteink. A sokszínű, nem gyakran ismétlődő ételsorokat tartalmazó étrend önmagában… Tovább is van, mondjam még?

Egészséges gyümölcsök – gyümölcs-színek

A színes gyümölcsök és zöldségek egészségesek.   A természetes színes gyümölcsök és zöldségek gyógyhatása Az egészség színei A zöld marketingnek köszönhetően mindannyian tudjuk, hogy az optimális egészség érdekében naponta öt étkezés alkalmával kellene zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanunk.  Minden zöldségnek és gyümölcsnek megvan a maga funkciója és jellegzetessége. A különböző színű, méretű és formájú zöldségek és gyümölcsök fogyasztása biztosítja, hogy fenntartsuk szervezetünk jólétét, a múlt században azonban többen is foglalkoztak azzal, hogy a színezőanyagok milyen fontossággal bírnak és a gyümölcsök többet is adhatnak nekünk, mint színes ételeink, ha naponta a különböző színcsoportokból fogyasztunk zöldséget és gyümölcsöt, szervezetünk a bio natúr természetes… Tovább is van, mondjam még?

Ne mérgezzük magunkat

Te is mérges vagy? Elég, ha mások mérgeznek, legalább mi ne mérgezzük magunkat… Naponta fogyasztunk olyan kommersz élelmiszereket, amelyek révén méreganyagok jutnak szervezetünkbe. A káros anyagok általában a mezőgazdaságban alkalmazott növényvédő szerekből és a közmédiából kerülnek táplálékunkba. A környezetszennyezés miatt még a belélegzett levegővel is mérgek kerülnek szervezetünkbe, sőt, alig akad a környezetünkben olyan anyag, amelynek ne lenne ránk nézve mérgező hatása. A káros anyagok különféle megbetegedésekhez vezethetnek, bélrendszeri, légúti problémákat, bőr allergiát és egyéb egészségkárosodásokat okozhatnak. Nem is gondolnánk, hogy a bennünket körülvevő környezet ártatlannak látszó anyagai milyen mérgező összetevőket tartalmaznak. Ha rendszeresen fogyasztunk búzafű termékeket, méregteleníthetjük szervezetünket.